19. september 2011

Mandagsåbner og maveonde....

Hver mandag åber jeg på mit arbejde og dvs. at jeg står op kl. seks. I morges var maven stadig øm og det er den for så vidt stadigvæk. Jeg er begyndt på magnesia, for at hjælpe maven lidt på rette vej og så må vi se om det er nok.

Når Preben kommer hjem tager vi nok i Tivoli og hygger os nogle timer med ungerne. Vi har tænkt os at spise derinde også...sådan årets sidste tur. Vejret ser okay ud.

I dag har jeg fået skrevet til Spotlight2 ang. vores tilbud og at vi springer på. Vi skulle lige sælge nogle aktier, men nu er det nu! Fede lamper får vi. Jeg har også fundet nye heldragter til Mathias på Trendsales og budt på dem. Han mangler nattøj. Så sparer man sådan ca. 60-70 % på nogle af dem. Sådan noget kan jeg få lang tid til at gå med, så det er sku da godt jeg har så tidligt fri. Mandag er dagen hvor jeg sysler med sådan nogle praktiske ting. Jeg må i kælderen og finde tøjposen frem fra Max i str. 86. Tænk at Mathias kun lige kan passe 86. Max brugte det fra han var 1-2 år, hvilket vel er ret normalt. Men Mathias kan ikke helt passe det endnu og fylder snart 2. Man kan INTET regne med..hi hi.

Ingen kommentarer: