28. juli 2011

Puha

Selv en ferie kan synes lang. Mathias har betændelse i mundhulen på 3. dag, så der er forhåbentlig nogle lettere dage i sigte. Men min gud hvor er det hårdt. Han er monster pyldret og min eget overskud er ikke for stor, da jeg har et lille attak (pesudoattak måske) som dræner.

Ud over det så har jeg lige fået den nye løn som er på 1000 kr. mindre udbetalt og det er lidt nedtrykkende egentlig, da jeg jo i forvejen har lidt svært ved at få pengene til at række til det jeg gerne vil. Men jeg må stramme balderne og bare glæde mig over at vi trods alt har mange penge nu og når vi først er i huset, så skal jeg da først til at tage mig sammen. Jeg må prøve på at få pengene til at række lidt længere og bare være glad for at jeg fik det skide fleksjob, men jo...1000 kr. er noget man mærker...helt bestemt. Desværre er jeg sådan en type, der går meget op i mine EGNE penge og nyder at have dem og bruge dem, så det er faktisk en ret trist dag i dag. Nogle gange ville jeg ønske, at jeg kunne tage ud og servere eller nogle af de ting, hvor man kunne tjene en skilling. Men det var i Jylland og ikke her. De forbindelser er for længst væk ; )

I dag kan jeg dog fremhæve en god gå-tur med barnevogn til Buddinge og en times motion på kontoen + en cykletur til lægen med unger og mand og sådan ca. 20 min. motion på dén konto.

Ingen kommentarer: