6. juli 2011

Livet er dejligt!

Lige for tiden går alting godt. Hver dag glæder jeg mig til at gå på arbejde og overskuddet er større end det har været i mange år faktisk. Jeg har lyst til at gøre det godt og har lyst til at gøre lidt mere og det er dejligt. Herhjemme går det også rigtig godt med ungerne, der vokser og vokser. Der er jo altid småting når man er mor, men i det store hele så føler jeg mig heldig med min lille familie og stolt over at være en del af firkløveret. Vi tilbringer meget tid sammen og vi er ved at være gode til at kombinere en rolig hverdag med små aktiviteter for os alle og der er også mig-tid. Så det kan vist ikke være bedre. Vi bliver godt nok vækket mellem 4.30 og 6 om morgenen, men så må man da også sige, at vi har muligheden for at få noget ud af dagen. Mathias er heldigvis ret glad for at få en lille kiks og så se noget Babyeinstein, Alfons Åberg eller kaj og Andrea og det kan sidder selv i den store stol og kommer ind til os når filmen stopper eller der er noget andet i vejen.
Max trænger nok til nogle flere drengevenner i bh. men nu er det jo spændende hvad der sker når vi flytter til Smørum med det. Vores hus bliver påbegyndt d. 8/8 og vi kan flytte ind d. 10/11. Det er vildt spændende og vi følger det ved ture ned på grundene. De første huse står opført og der bliver arbejdet med murearbejde og også alt det indvendige er i gang. Det er jo vildt spændende og man lurer en del i de andres huse. Så om 4 måneder......jubiii!!

Jeg har 1½ uge tilbage på arbejde inden vi går på ferie. Der er endda flere fridage og korte dage tidlige dage imellem. Indtil videre ved vi ikke helt hvad ferien bringer, men jeg vil begynde og se lidt på det.

Ingen kommentarer: