14. juli 2011

Glæder på en regnvejrsdag


Sådan ser en hus magen til vores ud, så skal der lige mures, pudses og laves en masse indenfor, men vi fik da et godt indtryk i fredags, da vi lige var forbi Smørum. Vi var oppe på 1. salen og se værelserne og der ser jo dejligt ud. Det er stadig svært lige at se hvor stort det hele bliver, men rigelig stort til os ihvertfald. Det er vildt spændende og der er kun 4 måneder til nu. I eftermiddag skal vi igen til Smørum og se på gulv indenfor og terassegulv. Vi har nu valgt, men man kan lige se om der er noget der i "live" udgave ser bedre ud og vi ved, at det er den slags der koster mere, men lad os nu se. Det er nu også bare hyggeligt at komme ned og snakke med naboerne og høre, at det mange gange er de samme tanker vi gør os.

Jeg har lige været nede med Mathias, der skal på tur til Frilandsmuseet og de friske pædagoger trodser regnen..Friskt nok ; ) han skal så på mini-ferie hos Svigerforældrene mine til lørdag formiddag, hvor vi kører til Jylland og skal gense Maximusen, der hygger sig i Jylland. Det er dog lidt træls med regnvejret derovre, for han vil så gerne ud og lege og hjælpe Morfar. Jeg bliver hentet af svigerfar om 20 min. for han skulle alligevel til sin tandlæge i Skovlunde, så undgår jeg regnen. Preben henter mig på arbejdet nemlig. Så kan vi se frem til 2 dage hvor det bare er os 2 og det bliver nu også dejligt. Så får man lige lov til at savne, det er godt at savne : )

Ingen kommentarer: