30. april 2011

Det er for meget....

...sådan ca. 5 kilo for meget og mere er det ikke i mine øjne. Men sandheden er, at jeg har lagt en bikini, 8 bh'er væk og mine bukser sidder ikke godt, da der buler en lille pølse ovenud af dem = min mave. Jeg går rundt i leggings og lange t-shirts eller tunikaer, for ikke at bule alt for meget ud og så er det jo heller ikke værre. Men fanme slemt nok til min forfængelighed. For det har bare stået på alt for længe, at jeg vejer 5 kilo for meget, nu er de sidste to kilo så bare dråben, der får spejlet til at slå gnister. Noget må der gøres!

Indtil videre cykler jeg en time 2 gange om, det er rimelig fast. Men det vil jeg gerne gøre bedre fra på mandag. Der skal jeg til at møde tidligt hver dag. Det gode ved at cykle er, at frisk luft, motionen, sollys og rent psykisk er det rigtig godt for mig at tømme hovedet og omstille mig, samt modvirke at humøret daler på længere sigt.

Jeg var gået lidt i gang med noget pilates på stuegulvet og jeg er rigtig glad for pilates. Hvis det bare kunne blive til 30 min. 2 gange om ugen, så er det længe fint til mig.

Jeg kunne gøre rigtig meget med kosten og det ved jeg jo alt om. Så det er noget med at planlægge lidt bedre, for det er når sulten eller følelserne får lov til at tage over, at jeg ikke helt har styr på hvad jeg får spist. Der er ingen nem genvej, det er bare op på helse-hesten og være tålmodig.

Ingen kommentarer: