12. januar 2011

Billedbog med julehygge

"Lillejul" hjemme hos os. Der spilles julebingo : )

Den dejlig mathias, der laver ansigter eller nyser ; )

Flere ansigter ; ) 
I Jylland efter 10 timer i bilen og en god nats søvn.
Så bliver der læst mens jeg pyntede juletræet..  
Morfars kirke : )  og udsigten fra mine forældres hus..
Mr. hårfetish 
Jeg sang så kuglen fløj...det er mind-blowing..hi hi - min niece var dybt imponeret. 
Og Mr. udstyrs-fetish. her med kædesav og hele pivtøjet - klar til at tage med Marfar på træfældningstur, for "de er arbejdsmænd". 
Kirken - fin og Rikke-pigen. 
You go, Max. Det er med at slå 6'ere og rage til sig ; ) 
Morfars stolthed og genstand for mange fine billeder. 
Juledrengene skulle også foreviges med der matchende bluser ; ) 

Vi havde en dejlig Jul. Max fik leget med sin kusine og fætter og de 2 små nye piger i familien. Min bror kærestes børn, der var rigtig søde og der blev leget på fuld drøn. Max var så glad ; )

Ingen kommentarer: