7. december 2010

Jeg glæder mig...

...til de næste 4 uger på BDP, hvor mine nye midlertidige kollegaer har fundet nogle arbejdsopgaver til mig, jeg har min egen plads og skal i det hele taget opfylde en plads derinde og det bliver spændende. Jeg tror tiden kommer til at flyve afsted, det er jeg sikker på. Jeg har det mål, at jeg skal være beskrevet så godt, at jeg kan komme tilbage på pomfritten i noget der ligner 25-27 timer på skemaet, men med indbyggede pauser mv. Det vil jeg gerne. Så jeg må tænke positivt, for det har jeg lidt svært ved med denne her periode i mit liv..eller jeg har svært ved at forholde mig til det der med ..hvis nu mit billede af verden skrider, hvor er jeg så om et år..Den driller min hjerne og gør mig bims. Så happy head..det er den der skal skrues på og så om ik andet hjælper jeg nogle mennesker med deres opgaver og giver dem Julefred og jeg får en god oplevelse : )

Ingen kommentarer: