15. december 2010

En off dag

Ikke at det er en dårlig dag - men bare sådan en dag hvor jeg kan tage den lidt med ro efter en dårlig nat, hvor Mathias vågnede første gang kl. 3 og så ellers mange gange efter. Jeg har taget en fri-restitueringsdag og det er vist meget godt for jeg har kvalme af mæthed. Mæthed over alt det jeg har udrettet og indtryk der skal fordøjes her efter en uge på BDP. Min kvote afenergi er brugt op og i dag skal jeg samle den sammen igen. Så nu har jeg et par timer til at lave ønskeseddel og slappe af i, så skal jeg have styr på de sidste ønsker i Lyngby i ro og mag og så ind og hjælpe Henriette senere på dagen. Preben henter ungerne og jeg kan gøre tingene i eget tempo i dag. Det skal nydes. Man kan kun være i overskud i en vis rum tid med min sygdom føler jeg så knækker filmen og jeg kom det vist lidt i forkøbet. Men halsen har givet praj helt fra start, at det var for voldsomt. Godt at have sådan en indbygget stressmåler ; )

Ingen kommentarer: