28. november 2010

Taknemmelighed...

jeg kunne jo godt fæste mig ved halsen der gør s.... ondt og blisterne der ikke vil gå væk fra min mund, smagsløgene der ikke gør det mindste for min appetit og børnene der on and off har dårlig mave, hoster og er småsløje....meeeeen

Jeg er nu taknemmelig for at....

...min mand er det sødeste menneske jeg kender, at han er uselvist og bruger en pokergevindst på min veninde Mie og jeg, så vi kan få massage, italiensk mad ala super lækkert, "Eat, Pray, Love" i biffen og en totalt afslappende, hyggelig og nærende dag for min sjæl.

...jeg er velsignet med 3 søde drenge i mit hjem, der gør mine dage dejlige og positive.

...jeg har fundet min kerne, har fundet mig selv lang om længe og hviler mere og mere i det jeg har fundet.

...vi snart får en indflytningsdato, som nok ligger en 6-7 måneder ud i fremtiden, men det er en ny start og et helt nyt kapitel i vores liv med hus, nye naboer mm. og det er vildt spændende.

...det snart er Jul og at vi i dag skal pynte op, høre julemusik og hygge os.

...jeg har klaret opholdet på Espelunden godt og er glad for at være der, tager udfordringerne fint og endda har fundet en praktikplads. Så nu er jeg spændt på i morgen, at se hvornår praktikken skal starte og hvad ugen skal bringe.

...jeg får besøg af Mie på fredag hvor Preben skal til julefrokost og drengene og jeg er alene hjemme. Så skal vi råhygge ; )

...Mathias lige er lagt ind og putte og at Preben og Max er kørt til julehygge på min svigermors gamle arbejde. Det efterlader mig her emd varm the, julemusik og computerspil i et par timer. Det skal nydes : )

Ingen kommentarer: