8. november 2010

Op af bakke for Mamalover....

Det har været en lidt svær tid for mig, for der har være en del konflikt i min krop og mit hoved. Dråben der fik havet til at flyde over, var mødet med det Rebus center jeg starter hos på onsdag. Det er svært for mig, når det jeg regnede med bliver lavet om. Men jeg har været igennem alle tanker omkring det og har hapset alt det der er godt ved det, som ikke umiddelbart har noget med det at gøre. 8 uger uden møder, god tild til at komme i julestemning, vi sparer benzin, jeg lærer noget nyt om mine færdigheder, jeg får ro i kroppen, jeg får mere tid til mine børn, jeg får måske et fleksjob og kan måske blive hvor jeg er og hvor jeg holder af at være. Jeg kommer lidt ud af min komfortzone og lærer nok en masse om mig selv og det er jo altid godt. De negative ting ved det lader jeg fade ud og tvinger mig selv til at se det her som en oplevelse. Derfor har bloggen været stille. Men også fordi jeg har haft et mindre attak eller pseudoattak, det vides ikke helt. Så jeg har været træt og min krop har været mærkelig. Mathias er ved at få sine fortænder og det i sig selv slider på os, for han er jo lidt pyldret. Men ellers skinner solen og de to sidste dage i mit værksted, med mine kollegaer og med det jeg kender skal nydes. Når jeg kommer hjem venter 2 aftener alene med ungerne og med en masse World of Warcraft og damebladslæsning : )  

Ingen kommentarer: