12. juli 2010

Pyha...det er da blevet sommer!

Jeg er i gang med en lang uge med mange små aftaler hist og her og for enden af ugen venter vores fælles 3 ugers ferie. Jeg har ikke så meget at skriver...eller for meget måske, for jeg får ikke meget gjort ved det. Der kæmpes mange små kampe for tiden i mit liv med kommunen, jeg skal til at have en socialrådgiver med på banen fra scleroseforeningen, der skal gøres noget med min tumor, jeg skal tilbage på arbejde og hvordan klarer jeg det og så er der mange små glæder hver dag i min familie også...heldigvis da. Men alt det her tærer utroligt på mine kræfter og jeg er stresset og trist over at livet er en kamp for tiden. En kamp om at føle sig berettiget til de ting der kan hjælpe mig og en kamp for retten til at opleve lykken, glæden og nuet uden alle de begymringer der vælter ind i mit liv. Det der skal fylde er søde børn, der altid gør mig glad, nye venskaber, et sund og godt liv og arbejdsliv, et dejligt kærlighedsliv med Preben og fed og ro omkring mig.....det er hvad jeg ønsker mig af universet lige nu : )

Ingen kommentarer: