1. juni 2010

Plus i bogen...

... for jeg har nemlig været ude og lufte barnevognen...ganske uden mål, men med mening...en god mening om motion, luft og lys til mig og Mathias. Vi gik en tur på 50 min. og det var skønt faktisk!
Da Preben kom hjem til stearinlys i vinduet skulle der lavet pandekager og hygges. Jeg kan glæde mig til Spise med Price som i vores lille hjem er ugen højdepunkt. Vi elsker begge gode tv-kokke programmer, hvor man bliver klogere og kan smile imens.
Igår så vi en film....40 year old virgin...skide sjov film..så der er mange små plusser i dagligdagen her hos os. Nu skal vi sove 3 gange før der dukker endnu et plus i den tunge ende op. Nemlig en uge på 4****hotel i Palma de Mallorca og vi glæder os alle sammen til at komme afsted og få lidt farve og hygge på ægte ferievis. Der skal bades, spise is, spises på reataurant, hygges med øl og spil og nydes...
der skal nydes i stor stil : )

1 kommentar:

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Hvor er det dejligt at høre al den glæde Rikke, så er min dag også begyndt godt, man bliver i godt humør af at læse det indlæg.
Jeg håber i må få en rigtig god tur syd på, med masser af sol, hygge, og god mad, øl, men pas nu på solen, den er hård dernede.
God dag Rikke.
Michael