17. maj 2010

Jeg er klar...

...til at hente Max hjem og få besøg af hans gode ven, hans mor og lillesøster til et par timers leg og sludren. Bollerne er bagt og her ser rimeligt ud. Det har været en langsom og afslappende dag, hvor Mathias har fået sovet en del og spist godt. Når jeg sidder og giver ham mos synger jeg indimellem og han kigger med store øjne...sådan helt forelsket på mig. Han er bare en lille engel. Det er begge mine små drenge ; )
Max viser dog helt klart, at han nu er blevet 3 år og gør hvad han kan for at være Rasmus-modsat. Det kræver at vi er meget tålmodige og bestemte overfor ham, for han bestemmer gerne alt ellers. I aften skal vi være alene hjemme..mig og drengene og den står på røde pølser eller hotdog....det kommer vist an på den der spiser ; ) Nu vil jeg gå ud og prøvesmage en bolle, jeg er sulten...kronisk sulten i dag : )

Ingen kommentarer: