14. april 2010

Der er gået forår i blogland...UPDATE

...ikke så mange kommentarer og heller ikke så mange indlæg, fordi solen skinner og man nok har andre prioriteter : )

Herhjemme er der plus til mig i dag...mindst 1½ times gang med barnevognen : ) og 45 min. ekstra ude i det fri..dog ikke direkte i solen. jeg slog lejr i underboens have ; )
Jeg får mange gode tanker i dette vejr og mange ønsker for mig selv. her er der igen igen nogle af mine ønsker for mit liv....Mål om du vil...

Nøjes med at spille WOW om aftenen, de dage hvor der ikke er andet at tage sig til vel og mærke..

Være udenfor i solen mindst 30 min. med barnevognen hver dag, så jeg kan få de der herlige D-stråler som især jeg har så godt af...

Minimum 20 minutters pilates 2 gange om ugen. Evt. om eftermiddagen når Max og Preben laver mad og lillen sover, for der er der tit lige lidt tid, hvor jeg godt kunne give den gas på stuegulvet.

Jeg vil gerne til at læse, hækle og strikke lidt mere om dagen og det er jo noget jeg fint kan gøre udenfor i solen mens den lille sover eller leget på et tæppe.

Lave en ugeplan for mad igen, for det giver sådan et godt overblik.

lave en ugeplan for gøremål og få lagt motion ind også, for jeg glemmer som en si og derfor har jeg behov for den slags struktur. Så kan jeg også bedre se om jeg får det motion, lys og imput som jeg har så godt af.

Jeg skal til at være mere åben for nye slags retter og nye måder at spise på. Og så skal jeg prøve på at ændre en dårlig vane til en god. F.eks. bytte cola ud med vand/dansk vand, for mit cola indtag er steget og sukker er ikke specielt godt for nogen og derfor må jeg starte med det indlysende : )


Ingen kommentarer: