16. marts 2010

Tirsdag morgen...

..er forløbet okay. Max var lidt pyldret her til morgen, men astmaen er også lige blusset op og han virkede meget trist og omklamrende i dag. Men blev i fint humør efter lidt mad, sin maske og Silke på computeren, som han er blevet ret skrap til at spille. Nu har Farmor og Flemming hentet ham og de er kørt i Rødovre Centret, hvor de skal finde forårssko til ham. han komemr først hjem kl. 15.45 og disse dage er gode for ham og for os herhjemme. Det giver lidt overskud at man ikke skal hente eller tænke på noget i den retning.

Lige nu sover Mattis. Kl. 13 skal jeg til lægen og have lyttet på ham, så vi kan finde ud af om forkølelsen har sat sig elelr om også han lider af lidt astma. Indtil da er det afslapning og væren. ikke ret meget andet. Min forkølelse lammer mig nemlig med lidt kvalme, hiven efter vejret og øm i knolden. Jeg er ikke meget værd og så slemt er det ikke engang. God dagen i solen : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Tak, kære du og jeg vil sende de samme ønsker i din retning.

Knus ;-)

Anonym sagde ...

Og en rigtig god dag til dig Rikke!
Knus :)