14. marts 2010

En laaang dag er ved at nå sin ende....

Min smarte dreng i ny skjorte - klar til fest ; )
Tisen leger på Lamaze rondellen : )


....drengene sover lige om lidt og vi sunder os begge ovenpå en tur til Waterfront Shopping, hvor gaven til dagens 12-årige fødselar skulle findes og senere fødselsdag hos min kusine og hendes datter. Mathias havde svært ved at få sovet derinde og det endte, efter en ellers fin dag, med skrig og gråd i lange baner, så vi kørte her kl. 19, da vi havde fået lidt mad. Nu skal der slappes og hygges her ved alteret. Jeg orker faktisk ikke andet. Jeg undrer mig stadig over, at Anna (den bedste i X-factor efter min mening) røg hjem igår og det er da alt andet end fair. Fusk..det er hvad det er. Den søde pige synger som en drøm og der venter hende glamour, det er jeg helt sikker på. Om ikke andet så skylder Remee og den danske befolkning med fingrene på tasterne hende da så meget. Hun er en perle og nej...ikke sådan en sådan en perle.. A real deal one : )

Ingen kommentarer: