25. marts 2010

Dagen har været lang...

Formiddagen var nu rolig, men min moster kom til frokost og hygge et par timer, så gik vi ned og hentede Max sammen og sagde farvel til hende. Max, Mathias og jeg tog så bus til Rødovre C. hvor vi mødte Preben og lidt senere stødte ind i vores underbo med børn. Vi fik set Sigurd, fik fastslået at Tommy Hilfiger tunikaen ikke var all that til en værdi af 800 kr. og derfor blev den ikke købt desværre. Vi kørte på McDonalds i Herlev og så hjem i bad. Vi har set det sidste af Luftkastellet der blev sprængt og nu er det snart sengetid. Mine ben er ømme og mit hovede er fyldt.
I disse dage drømmer jeg vildt meget om at kærligheden skal sejre - hvilket ikke gik i opfyldelse i netop min version af drømmen : )
Jeg drømmer om at vinde i Lotto og om at flytte sydpå...nærmere bestemt stuen lige nden under os.
Jeg drømmer selvom jeg faktisk er heldig...vildt heldig!!!
Man skal sku glæde sig over alt det man kan, jeg er sikker på, at der kommer meget mere af det gode til på den måde : ) Godnat derude...

1 kommentar:

Jeannette Mariae sagde ...

Det blev så lige - et god formiddag - før jeg fik læst dit dejlige indlæg.

Fortst god dag, kære du ;-)