4. januar 2010

Så er det hverdag igen...

..med alt hvad dertil hører.
I går var der ikke overskud til at blogge, så lad os starte med et tilbageblik. Uret var sat til 8.15 igår, da vi skulle til barnedåb, men trætheden fra Nytårsaften må have sidde i alle mand, for vi vågnede kl. 8.45 og ingen havde hørt alarmen. Så vi havde pænt travlt. Vi nåede dog i kirken til tiden. Barnedåben gik fint og det var også hyggeligt bagefter. Max fandt hurtigt nogle store piger at kigge på og lytte til, hvilket må være en af hans ynglingsbeskæftigelser. I går aftes gik tiden med endelig at få bestilt ferie til Mallorca. Indlæg følger om den sag : ) Men det tager sku bare vildt lang tid og inden vi så os om var klokken halv ti og vi havde tænkt os at hygge os lidt (if you know what i mean) og efter en helt stille aften vågnede Mathias og ville have mad. Vi var så smadrede at vi gik tidligt i seng i stedet for. Lige for tiden går meget af tiden med børn, vasketøj, bleskift, madning og hygge som familie og vi er sjældent friske til bare at være kærester. Men sådan er det jo til tider med små pus.

I går var det jo tid til ugen sprøjte med betainteferon og det sviger meget med bivirkningerne. Igår tog jeg det smertestillende lige før sprøjten, men vågnede efter 2-3 timers søvn og frøs helt åndsvagt meget. Preben måtte hente panodil, uldtæppe og leggings og det tog mig nok over en halv time bare at spørge, for der havde jeg været ude og tisse og var dårlig bagefter sådan frøs jeg. Jeg fik da varmen igen og vågenede så lidt senere igen badet i sved og en ubehagelig fornemmelse i kroppen af ømhed over at have spændt så meget i kroppen. Øv.
Her til morgen stod vi op ved 7-tiden og jeg fik Max afleveret. Han skal i gang med indkøringen til børnehaven i dag og starter endeligt d. 16. Jeg tror han vil have godt af nye udfordringer og nogen at se op til, for det er der ikke lige så meget nu. Så jeg tror det bliver godt.
Mathias har jeg sat udenfor i dag, det er egentlig første gang jeg gør det sådan rigtigt. Nu får vi se hvor lang tid han gider sove så. Men jeg tror han vil have godt af luften. Jeg er begyndt af fiske str. 62 frem fra skabet, der lå parat til brug - nyvasket und alles. Noget af det der er for småt skal sælges og resten til folkekirkens nødhjælp eller hvad de samler ind til i vores tøjcontainer. Jeg skal i Silvan i morgen og købe plastkasser, så det ikke roder sådan med tøj i vores skab i div. poser. Men i dag skal jeg slappe af og hygge mig med junior. I aften skal vi spise hos Svigermor traditionen tro her d. 1. mandag i måneden.

2 kommentarer:

mette b sagde ...

Du må have en dejlig dag.
KH Mette

Unknown sagde ...

Mette: ILM : )