13. januar 2010

Det var den drøm...

Allerede ude fra vejen havde jeg den der fornemmelse af, at det ik lige var der vi bo. Alt var i forfald. Hundene havde kradset på begge terasse døre, vinduerne havde sikkert været fine, hvis de havde fået noget behandling, grunden var stor - men tilgroet. De frugt og og nøddetræer der stod beskrevet havde man fældet....alt var noget gammelt l.... Selv køkkenet var slidt og alt virkede meget mindre end på billederne. Så nej...det skal nok ikke være. For chancen for at finde noget ligeså billigt er lille. Så tankerne om at bo til leje skal lige ind i systemet og drømmen afløses af noget andet. Det er nu ikke noget der ligger langt væk. Jeg har nemlig lavet en mappe på computeren til inspiration, når vi får den nye lejlighed. Ting der skal købes osv. Vi vil stadig have, at drengene deler soveværelse og så har et legeværelse ved siden af : )

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Øv. Men nye drømme spirer allerede kan jeg se :-)

Unknown sagde ...

Miri: Ja, det er sådan med mig jeg jeg bygger op i stor stil og når det så ikke blir til noget samler min verden lige nogle timer, hvor jeg er virkelig ked af det. Meeen når så tårene er kommet frem og jeg har talt med Preben om det, ja så kommer der bare noget andet i stedet for og det er så også fedt : )