9. december 2009

Stemningsbilleder


Lillemanden og det søde smil : )


Preben snitter lige et juletræ ; )

Tinkerbell, som netop er importeret fra London og afløser den gamle fra New York, der er gået i stykker. Hun er fin og så juletræet med sin pynt : ) Vi fandt et juletræ i Silvan for 150kr. og købte så en juletræsfod også. Træet er charmerende med sine skævheder, men hva for man for 150 : )

Har lige haft en go' griner over Langt fra Las Vegas, hvor Robert har nogle guldkort af format..."Ahhh øv, så er der ik mere guffe guffe til mig"....Har du stadig ondt i maven, Lisa.... Så tag no'en piller, kælling..hahaha Elsker Robert Dølhus, men man skulle nok lige have været der.
Preben er lige kørt med sin søster i biffen og jeg er nu alene med 2 sovende engle.
Bare for hyggen skyld har jeg iført mig rød bluse, grå leggings og røde sokker med mså rensdyrhoveder på siden af foden, jeg føler mig som en rigtig nisse her i aften ; )

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig fint træ I har pyntet. Vi købte et ved kirken i dag, det andet træ vi så på faldt i min smag, Flemming var ved at besvime over det gik så hurtigt. Vi ses fredag. I morgen skal vi tidlig i den kongelige porcelænsfabrik, de har julestellet og mega mussel med 20 til 70 % rabat. Kram Jette

Unknown sagde ...

Puha, kan mærke jeg får ondt i maven, når jeg ser en anonym mail, men heldigvis var denne af de gode ; )Godt i fandt et fint træ, vores er skævt, men hyggeligt. Vild emd Mega Mussel, havde set på en kop derfra, men 800 i 1 sort. No thanks eller det der hedder hvid riflet er flot også og der har de 2 kopper for 400 derinde, de var fine ; )

mette b sagde ...

Neej, hvor hyggeligt med juletræ allerede nu. Hun er fin, den lille fe. Og baby er skøn - dejligt smil :o)

Jeannette Mariae sagde ...

Flot julepynt... Det er nu hyggeligt, at vi er i december.

God dag til dig nissekvinde ;-)