3. december 2009

Social forplejning....

...i form af min gamle kollega og veninde Rikke, der kommer på besøg. Det er hvad jeg kan glæde mig til i dag. Jeg har ikke set hende i lang tid, måske er der gået 1½ år...måske er det lidt mindre. Men vi har altid haft perioder hvor vi ses mere end andre og det er altid hyggeligt uanset hvad.
Indtil da skal vi bare tage den med ro, for det tror jeg Mathias har brug for efter en noget urolig aften. Natten var dog god. Han sov 5 timer i træk og det er jo bare fedt. Ved et-tiden tager vi ned mod Herlev og så skal jeg fine en vest eller lignende til mit julefrokost outfit til d. 11, hvor det er fest og farver på mit arbejde. Vi skal så mødes med Rikke kl. 13 og kører herhjem og hygger sammen, henter Max og spiser pizza sammen i aften alle mand : )

3 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Hvor herligt. Hvis det er den kære Rikke, jeg kender, må du endelig hilse mange gange.

Knus ;-)

Unknown sagde ...

JM: Nej, utroligt nok er det en anden Rikke, fra min tid hos MacD i Herlev. Utroligt mange Rikker ; )

Anonym sagde ...

Men jeg kommer på besøg i næste uge, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til;o)
Da jeg læste dit indlæg, blev jeg faktisk lige et øjeblik i tvivl om vi måske havde misforstået hinanden, og det var i dag vi skulle ses. Men vi ses på tirsdag kl 11 hos jer.
Vi tager til Bornholm i dag, det bliver dejligt efter en hård uge.
Mange knus fra Prik