6. december 2009

Søndag d. 6. er snart gået.

Mor og Far blev hentet ved kaffetid i eftermiddags og min moster og onkel fik the, kaffe og småkager og vi hyggede os lige en stund inden satte næsten mod det vestjyske. Vi tog derefter på Fisketorvet for at bytte et af de Riedel glas havde fået i gave til sin fødselsdag. Vi spiste på McD til Max's store glæde. Da vi kom hjem tog vi alle bad på samme tid og nåede lidt hygge inden Max's seng kaldte. Nu sidder Preben og fjoller med Mathias, der pludrer løs, smiler skævt og de hygger sig meget. Det er herligt med et så lattermildt og smilemildt barn. Jeg har netop fået min sprøjte mens jeg sad og kigge på Mathias og det var da en dejlig afledning. Er ikke helt vild med den ugentlige begivenhed som Preben forestår. Det skal bare overståes. Ellers er jeg jo ikke bange for nåle, men hader selv at skulle stikke mig, så det gør Preben og faktisk har min Far også gjort det med stor succes.

1 kommentar:

mette b sagde ...

Dejligt, at Mathias er så glad en baby... det kan jo lede alt i den rigtige retning :o)