27. december 2009

Musik i køkkenet


Preben og Max er lige kørt mod Tivoli for at se fyrværkeri og senere mod hovedbanen, hvor mine forældre har taget toget fra Jylland for at være her et par dage. Imens har jeg langt om længe fået bestilt denne Ladybug, hvor min nye Ipod skal holde til, når vi skal høre musik eller radio i køkkenet. Jeg er glad for at høre radio og ja...musik, men har i lang tid manglet noget i køkkenet. Jeg har byttet den Ipod jeg fik fra arbejde og så var der jo penge til denne her i stedet for. Nu vil jeg kigge på nettet efter filmen om Tinkerbell, som faktisk blev vist på Disneychannel her i Julen, men den var da så sød, så jeg må eje den : )
Når de kommer hjem fra toget, så skal vi have den dejlige rejesuppe med hjemmebagt brød. det bliver nu hyggeligt. Nu vil jeg nyde freden mens lilel Mathias sover : )

Ingen kommentarer: