9. december 2009

9. Dec.

Nu er alt ved det gamle her på bloggen og det har jeg det okay med. Alle skal være her og jeg skal lære at lukke ting ude, der ikke har nogen relevans for mig og det føler jeg godt kan lade sig gøre.

Endelig efter 2 dage med bivirkninger efter sprøjten i søndags kan jeg mærke, at jeg er ved at være ovenpå igen. 2 dage med influenzasymptomer, tung og øm krop og hoved og ud over det har jeg ondt i halsen og fryser hele tiden. Lige nu sover Mathias, hvilket er det han gør mest her om dagen - ud over at spise, smile og plydre. Om lidt vil jeg prøve på at finde bogen "60 vidunderlige uger", som skulle være en bog der uge for uge beskriver barnets emotionelle og udviklingsmæssige faser baseret på 25 års observationer af børn. Senere skal vi finde vores juletræ, pynte det og i aften skal Preben i biffen med sin søster til den sene forestilling og jeg skal hygge mig herhjemme : )

Ingen kommentarer: