17. november 2009

Tiden forsvinder..

...ikke at det kommer bag på mig, jeg var vist forberedt : )
Nå, men det indlæg jeg ville have smidt ind igår aftes blev til at ligge med bar mave og med en baby ovenpå. Mathias var overtræt og kunne slet ikke falde til ro. Det viste sig efter lidt tid ovenpå min mave, at han skulle af med en "udgift" og det lettede ham en del. Natten har været fin som altid og det er bare så dejligt.
Preben og Max kørte op til Fiat her i dag og fik set på bilen og der var faktisk en slange der sad løs, så det er ordnet og alt ånder fred i "blåbil's" liv lige nu. Max er hjemme i dag og lige nu sover begge drengene. Når Max står op tager vi over og ser nisser hos min svigermor (der er mange, så det bliver en rød oplevelse : ) mens Preben lige tager et smut forbi lægen.
Kl. 17 skal jeg til møde i Max's børnehus, hvor jeg er kontaktforældre. Jeg tager Mathias med, så Max og Preben kan hygge sig lidt alene. Mathias er rimelig nem at have med og der er også en anden mor, der lige har født en uge efter mig, så hun tager måske også hendes lille med, hvis hun da kommer : )

Ingen kommentarer: