25. november 2009

En god nat

Efter en god nat er man nu bare lidt friskere. Vi gik i seng 22.30 og Preben ville så give Mathias mad første gang, da vi regnede med at det blev en nat, hvor jeg ellers skulle op to gange. Preben gav ham da også mad i nat, men jeg vågnede kl. 7 og gav ham mad, så han har virkelig fået sig en ordentlig skraber i nat. Mor er lige gået ned med Max, hvilket er noget hun har taget på sig i denne uge og nyder at kunne. Mathias sover igen og jeg ved at når Mor kommer hjem igen, så skal der arbejdes med rengøring mm. Jeg skal igen i dag ned og have handlet. Vi skal vist have suppe i aften, da vi skal i tivoli her til eftermiddag og se nisser, så det skal være nemt : )

4 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Nej, kære du... Der er intet som en god nats søvn.

Må I få en rigtig dejlig dag.

Knus fra engens land ;-)

Skribenten sagde ...

Rigtig god tivolitur og hurra for en lang nats søvn :))))

Mange knus
Henriette

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Sikke da en dygtig bette mand!! Det er bare om at nyde når man får lov at få masser af søvn!
Sikke hyggeligt det lyder med Tivoli og så på en onsdag!! (:
Rigtig god fornøjelse!

Unknown sagde ...

Jeg kan kun anbefale Tivoli på en onsdag, for der var ikke ret mange derinde og det var faktisk dejligt. Vi havde en rigtig god tur. og ja...hurra for en god nattesøvn : )

Knus til alle