18. november 2009

Det var slet ikke så slemt...

...med at få afleveret Max og have 2 små bøller, der skulle ud af døren. Jeg kan godt mærke, at jeg er mere tyndhudet og der skal måske ikke så meget til, før jeg siger fra overfor Max. Men han har også sine ture hen over morgenmaden. Så vil han ikke spise, men gerne have clementin. Så vil han have en ny ske og hvad var der lige i vejen med den han havde? Hele tiden småting han lige vil have og der lige skal laves om. Jeg er nok lidt mere kontant nu, for det kan jo ikke hjælpe noget, vi er en ½ time om at komme i gang med at spise. Ud over det, så gik det strålende. Max var sød og det var Mathias også. Han var endda vågen.
Det jeg går og frygter så meget, viser sig jo tit at være storm i et glas vand : )

Da Max var afleveret kørte jeg til Glostrup, for at blive starte op med min medicin igen. Det skal jeg tage eller Preben injecter det i min lårmuskel hver søndag. Dejligt ritual : ( Nå, men det skal jo til og det er heldigvis hurtigt overstået. Jeg kan ikke selv, det ville ødelægge for meget af den dag, hvor jeg skal overmande mig selv og få det gjort. Preben vil hellere end gerne og min Far har endda også hjulpet mig med det en gang.
Da jeg kom hjem havde jeg aftalt en gåtur med vores gamle nabo og hendes lille pige og store hund. Nu har jeg så endelig fået Mathias til at sove efter noget mad og lidt putten, så jeg har lidt tid før Farmor kommer hjem med Max. Hun vil nemlig hente ham her kl. 14.30 og bliver så til mad i aften. Jeg vil gå i gang med at lægge vasketøjet sammen. Er du tosset vi vasker meget : )

Ingen kommentarer: