15. oktober 2009

Underskuddet vokser...

...i takt med, at Preben fik noget madforgiftning i nat og løb på toilettet og jeg kunne absolut ikke sove, det var kun en smule det blev til. Så vi er begge trætte og Preben er blevet hjemme med fra arbejde og Max's besøg derude bliver ikke til noget. Måske i morgen, men nu får vi se. Så jeg skal bare prøve på at komme igennem en lang dag. Jeg skal til jordmoder kl. 12.30 og lige på apoteket efter wondercremen (med binyrebarkhormon - hvad ellers) Så der kan jeg lige samle lidt kræfter, for Max sover sikkert ikke ret længe, så en lur bliver det ikke til...

3 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Åh, manglende nattesøvn... Kan godt forstå at dit underskud vokser. God bedring med Preben. Jeg håber, at I kommer godt gennem dagen ;-)

Madame sagde ...

Pyha, det lyder hårdt, Rikke - rigtig god bedring til din mand. Jeg håber, du kommer gennem dagen uden at føle dig alt for træt.

Unknown sagde ...

JM: Ja og det er en nat...jeg har jo nok flere i vente. Preben sover lige nu, jeg har også sovet og Max er nu kørt over til Svigermor, så aflastning er dejligt og Max's humør steg mange grader efter 2 timers søvn.
Madame: Tak på vegne af Preben, han har det bedre.