20. oktober 2009

Halsklud til Max


Svigermor skrev om jeg ville med i Rødovre Centret en lille tur og købe gave til Prebens niece. Så der tog jeg med ud og fandt billige bleer, et par små gaver til pakkekalenderen og noget garn til en Halsklud. Ideen har jeg fået af Jeannette Mariae . Nu håber jeg at farven er god, den passer til foret på hans nye vinterjakke og da også fint til flyverdragten. Hvis det går godt burde jeg måske strikke nogle flere. Preben er rigtig glad for hans og siger, at den varmer. Det var dejligt at komme lidt ud af døren og nu skal jeg så bare sidde og slappe lidt af og vente på at kl. bliver 3, så Max skal hentes i vuggestuen.


2 kommentarer:

Birthe sagde ...

Der findes nok heller ikke bedre halsklude til små børn end denne . Den kan man trygt gi dem på ud og lege :-))
Og du kan jo rigtig hygge med at strikke og slappe lidt af imens :-)

Unknown sagde ...

Garn Moster: jeg er gået i gang og der er allerede lidt huller og ujævnheder. Jeg er nemlig ikke ligefrem en habil strikker. jeg mangler øvelse, men Max er heldivis ligeglad og man ser det ikke når klaveret spiller. Jeg må vist bare øve mig lidt mere, det er alt for længe siden jeg har strikket , )