23. oktober 2009

Ahhhh

Vi er hjemme fra 9-års fødselsdag og det var hyggeligt. Snakkede en del med Prebens søsters svigerfra, som har sclerose som jeg og det er jo altid lidt underligt og også givende på en eller anden måde. Da vi kørte hjem sov Max efter 2 min. Han sov da han fik tøj af og skiftet ble. Han blev lagt ind i seng og vendte sig bare om på siden. Spurgte lige efter "Laura bager pizza", som er den eneste historie, der tæller som godnat historie for tiden. Men da jeg sagde, at det skulle vi ikke i dag, da det var sent var det okay og han sover som en sten nu.

Jeg ville gerne have sat et billede ind, men Preben har glemt vores kamera hos Svigerinden. Så det er altså heller ikke i nat jeg skal føde. Det henter Preben så i morgen formiddag. Det er sjovt, for inden vi tog afsted var jeg sikke på, at nu var der sku noget under opsejling. Jeg havde så ondt. Det er væk igen og jeg synes egentlig bare maven er hård meget af tiden.

Ps. Min sclerose har sat spor...især kognitivt. Her til aften hvor jeg er træt er jeg nødt til at gå teksten igennem, da jeg ret så ofte bytter om på bogstaverne i ordene. Det er noget ret så nyt. Det er blevet sådan efter jeg har haft psykosen, så det er jo spørgsmålet hvor det stammer fra. Så i seng med mig...Godnat derude : )

Ingen kommentarer: