28. september 2009

Så er legetøjskurven klar...


...til Lillebror kommer.
Jeg hentede lige de to bæreposer op fra kælderen og sikke meget vi dog har. En hel kurv fuld. Nu er det så også klar ligesom mange andre ting efterhånden er faldet på plads onkring mig. Der er ryddet ud til, at hans seng skal samles, men det vil Preben gerne vente lidt med og vi venter stadig på madras og lagner hos Babysam.
Jeg døjer stadig med et ømt bækken, men tager den rigtig meget med ro. Jeg har taget lidt over 6 kilo på nu og er spændt på hvad jordmoderen siger han vejer i næste uge, men jeg vil tro det er omkring de 2800 g. måske lidt mere. Han er stadig voldsomt aktiv, så hele maven har sit eget liv og man kan tydelig se, når han rumsterer rundt. Jakob er det navn, der ringer bedst i mine ører, men nu får vi se. Der er lavet ønskesedler, tøjet ligger klar, bleerne er købt og alt er på sin plads efterhånden. Det føles faktisk ret dejligt : )

Ingen kommentarer: