30. september 2009

Lønnen kom og så skal der købes...

12 hagesmække ventede også på mit godkendende tryk og nu er det mine for 130 kr.
Så nu har vi rigeligt og det ved jeg jo af erfaring, at det er rigtig godt. Både nu her i starten hvis man gylper, eller senere når tænderne kommer.
Har nemlig haft lavvande, men igår kunne jeg endelig godkende et par ting på Trendsales. Bla. Denne frakke fra G-star, der måske er lidt stor i det, men dejlig her til vinter. Jeg glæder mig meget til den kommer, jeg har ikke haft sådan en rigtig vinterjakke i flere år af god kvalitet, ender altid med de pæne uldfrakker. Jeg gav 550 kr. med forsendelse og det kostede 1800 fra ny og er ikke brugt ret meget. Så igen....en rigtig god handel.
Vi var også i Elgiganten igår og fik købt badevægt og køkkenvægt, da begge var i stykker. Så vi fandt de billigste der var og det virker helt fint. Men det er svært at klare sig uden en køkkenvægt og badevægten ville jeg nu også savne.

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Du er super god til de der indkøb. Og de hagesmække er bare så nuser. Til lykke emd det hele ;-)

Unknown sagde ...

JM: Tak tak : ) Jeg er tit lidt heldig, det må jeg indrømme. Jeg bliver jo helt høj af det, for at få kvalitet til billige penge er bar' dæjli : )