8. september 2009

Dagen i dag...

...har indtil videre indeholdt en meget tidlig morgen fra Maxs side efter en nat uden for meget søvn til mig. Men en hyggelig og rutinepræget morgen, som vi plejer og det er dejligt at have de små hyggestunder med ham. Da han var afleveret bagpå cyklen kørte jeg videre mod Herlev, hvor jeg fik købt nogle småting og brugt et gavekort til lillebror på små strømper, sutsko og strømpebukser til Max. Nu er jeg så hjemme igen, har lige sat den fine kjole til salg for billige penge (hvis du skulle være fristet....Levis str. Medium, virkelig flot til 150kr.)
Frem til jeg skal ned og hente Max skal jeg vist bare slappe af her foran alteret og kompensere for den søvn, som jeg ikke får i fuld udstrækning for tiden. Maven er lidt stor og lidt hård og når jeg har været oppe som i nat bed Max, så rumsterer lillebror kraftigt og jeg ligger søvnløs i mindst en time efter. Men jeg kan jo lige så godt øve mig : )

Ingen kommentarer: