19. august 2009

Venindehygge

Kl. 11 mødtes jeg med min veninde Mie og hendes sovende søn Holger. Vi fik frokost og sad udenfor caféen Woody og spiste, Holger sov gennem det hele. Det var som altid med Mie rigtig hyggeligt og vi får altid nogle dybe snakke om vind og vejr.
Hun fortalte en sjov historie om en veninde. Venindens søn på ca. 3 havde i lang tid ikke ville lege eller sove på sit værelse. Han kunne finde på at sige at til hende, at der var en mand der fulgte efter hende og legetøjet på værelset havde også sit helt eget liv. De valgte at få et medie ud og hun gik rundt i huset og fortalte om en meget stærk energi og grunden til at barnet godt kunne finde på at afvise moderen var, at energien omkring hende var kraftig. På værelse sagde hun, at der var en dreng, der var helt betaget af at være der og han legede tit med legetøjet og sad på sengen og kiggede ud af vinduet. Hun anede ellers intet om hvad der foregik i det gamle hus inden hun kom derhjem. Hun fortalte også om en mand, der fulgte moderen rundt og var meget betaget af hende. Hun lavede så en seance med moderen, da det var hende, der især tiltrak disse væsner og fortalte dem også, at de ikke ville noget ondt. Nu er der fred og ro i huset.
Bortset fra det, så fortalte Mie, at de sidste de havde kørt herfra, havde lyst til at blive længere (selvom kl. var over 10) og virkelig havde nydt det sammen med os og det er bare så dejligt at vide, nu hvor vi har så svært ved at tage os sammen til at ses. Så jeg vil senere idag påtage mig opgaven at finde datoer, så Mie og jeg kan mødes igen og så begge familier også kan finde en hyggedag. Dejligt : )

Ingen kommentarer: