4. august 2009

Så gik den formiddag og lidt til...

Jeg blev vågen ved, at Preben lå ved siden af mig og levede rygøvelser efter den bog jeg har købt til ham. Han tog på arbejde og jeg sov lidt længere. Halv otte stod jeg dog op og fik tøj på og startet lidt op på at lægge tøj sammen. Så hørte jeg min lille søde drenge synge om sommerfuglen inde på værelset. Da jeg kom ind lugtede der ret meget af nummer 2 og Max lå på langs og lavede fagter og sang. Vi fik havregrød og lidt over 9 kørte vi i vuggestuen.
Jeg tog derefter til psykolog og i Ballerupcentret efter Riedel glassene. Fik afprøvet en siatzu-massage stol og det var godt nok dejligt, nu glæder jeg mig endnu mere til massagen i morgen. Jeg kørte ind forbi mit arbejde på vejen hjem og de lånte min bil ned i Brugsen og købte jordbærkage, for nu var der da en anledning. (Vi spiser ofte kage på arbejde).
Min kollaga som spiller i et heavyrock band og jeg snakkede om Metallica koncerten, som jeg syntes var rigtig fed. Men en musikkender synes så ikke at de rent musisk var gode og aldrig har været. Ja, det er så forskellen på mig og en der selv spiller. Jeg er ret nem at imponere. I det hele taget skal jeg jo bare underholdes når jeg ser film og hører musik....ikke så kræsen hvad det angår ; )
Nu sidder jeg her og slapper lidt af og skal om ikke så længe hente Max i vuggestuen. I aften skal jeg måske lige have pakket lidt til vores ferie og ellers slappe af. Vi skal have hjemmelavet pizza og måske en kardemommebolle - det var vist heller ikke af vejen : )

Ingen kommentarer: