16. august 2009

Prøv at hør! Min seng kalder allerede på mig...

Tysser og Max er fået kontakt.

Lærke får et af mange knus : )

Jeg er bare så træt, øjnene svier og jeg er helt mættet efter en dag i godt selskab. Tysser og Lærke kom kl. 14.30 og vi spiste boller og kage og sludrede, som vi altid gør når vi er sammen. Senere spiste vi pizza og snakkede og snakkede. Max legede med Lærke og med Preben og var i et vældigt humør. Det tog ikke 5 min. før genertheden var afløst af kådhed og glæde. Nu sover han og vi har søgt til hver vores kanal for afstressning.
Vi talte meget om motion og Tysser er ret vedholdende med hendes træning, hvor jeg må sige, at det give mig et puf at høre hvor glad hun er for det og jeg ville sådan ønske jeg var lidt mere ihærdig, for jeg ved jo hvor fedt man har det med det. Så jeg må endnu en gang tænke lidt over hvad det kunne være her mens jeg er gravid og efter er det jo klart nok, for cykelturen på arbejde er guld værd og så vores gratis motionscenter på arbejde en gang imellem er jo fint nok. Så er det bare nu, hvor jeg godt kunne bruge lidt endorfiner og liv i kroppen : )

Ingen kommentarer: