27. august 2009

Morgenrapport fra sommerhuset

Jeg har lige skrevet med min Svigermor og Max sover stadig her kl. 9.26 og det på trods af skydeøvelser i baggrunden, åben dør til stuen, hvor tv'et kører og blitz fra Farmors kamera, der bare måtte forevige øjeblikket. Han trængte vist til det. Han kom i seng kl. 21, så det var ikke fordi det var vildt sent. Jeg tror han nyder det.
Herhjemme har jeg nu ikke sovet vildt længe - stod op 7.30 og gik i gang med at male stol og bord i køkkenet. det stå nu og tørrer til anden gang maling. Så vil jeg bage resten af bolledejen til en eventuel picknik her i eftermiddag et sted i KBH sammen med Preben.
Sidste hånd på Max's værelse (ja og lillebrors) ville være en luftballon i flotte farver i loftet. Men hvor pokker finder man sådan en???
Jeg har kigget lidt på nettet, men lige umiddelbart kan jeg ikke finde nogen.

Ingen kommentarer: