12. august 2009

Min hyggestund...

...er nu kommet, hvor Max sover og tiden er blevet brugt til at hænge tøj op og opdatere vores hjemmeside med nye billeder og en sød video fra Jylland .(www.123hjemmeside.dk/maxbruunberthelsen)
Vi sov til kl. 8 og havde en langsom og hyggelig morgen. Vi gik en tur i Netto og mødte min gamle nabo og hendes hund, Anne Mette er sat en uge før mig. Vi gik og sludrede lidt mens Max løb efter hendes store hund Uno og hyggede sig. Efter Netto-turen var max pludselig ret ked af det og nærmest ikke til at trøste. Han var rigtig træt. Det er hårdt at holde sådan en ferie med alt det opmærksomhed. Når min bror, nevø, moster eller kusine var på besøg var han helt oppe i gear og tonsede rundt.
Han har faktisk lært selv at lave koldbøtter inde i sengen og lærte det sådan rigtigt ovre i Jyllland. Jeg har vist en dygtig lille dreng, for jeg ved at der er børn i bh.kl. der har svært ved den slags, så det er dejligt, at det falder ham så let.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Godt med indlagte hyggestunder :-)