22. august 2009

Hyggelig fredag aften

Eddie Murphy som
Rasputia : )
Og jeg klager over det er svært at finde en fin bikini i min str. Please woman!!!

Først og fremmest måtte jeg bage en ny kage igår og det blev en chokolade/banan kage, der blev lidt tung - men det understreger bare, at det var ikke min bagedag igår. Thomas og Marie kom kl. 16 og vi slog os ned i køkkenet og sludrede, det var længe siden sidst. Vi fik Preben meget berømte suppe med ferskner og rejer, den opskrift er efter hånden i omløb rigtig mange steder. Max hygge sig meget og kunne godt lide at sidde hos Marie og se film, da vi lidt senere satte den 4. Indiana Jones på og så den. Vi fik kage, is, nødder og Max fik lidt slik og han synes bare det var skønt med gæster. Han kan godt mærke, at han så ikke er i centrum og det kan volde ham lidt problemer, da han så gør alt for at få os i tale og så skal han lige en masse, så man render frem og tilbage. han kom i seng og vi så Norbit, som er en vild sjov fil med Eddie Murphy, hvor han naturligvis selv spiller et par af roller eller 3. Så det var en rigtig hyggelig aften. Da de spiser efter Lene Hanssons principper, blev vi også lidt belyste der. De har det begge super godt og Thomas' fibromyalgi er også blevet bedre af det, så det er jo godt. Jeg ville gerne prøve det og se hvad der skete. Det virker umiddelbart rimeligt, men der er naturligvis meget at sætte sig ind i. Det ville være en dejlig ting at gøre for sig selv og sin krop - især den syge del af den : )

Ingen kommentarer: