28. august 2009

Her er så stille....

... og tomt uden Max.
I går eftermiddags kørte vi en tur op ad strandvejen og spiste i Rungsted havn. Da vi kom hjem igen så vi Ice Age 3, som var rigtig sjov. Men uroen var der hele tiden, det der savn og den der følelse af, at der mangler noget.
I dag skal jeg ned og have taget en blodprøve i Søborg, der skal sendes til Århus og derefter skal jeg ud på mit arbejde og hilse på. Derfra går turen i Superbrugsen i Skovlunde efter bleer og så i Netto. jeg skal have pastasalat med til morgendagens grillaften med gamle seminarievenner i Kvistgård hos Mie. Så jeg skal lige have handlet lidt ind. Ellers vil dagen vise hvad der skal ske. Hvis vejret er dårligt kommer mine svigerforældre og Max hjem og så kan det være vi får ham hjem i dag i stedet for i morgen.
Nu hvor jeg sidder her i stilheden, bliver den hele tiden afbrudt af en nabo lidt længere henne, der vist er i sin dyriske periode af sin "sygdom", han brøler eller hvad han nu gør. Lyder som høje udbrugt at latter, brøl, tilfredse suk mm. Ret underligt, man hører ham især her om sommeren. Han hoster også som een, der er ved at sætte træskoene. En af glæder ved at bo som vi gør : )

Ingen kommentarer: