10. juli 2009

Hvad kan jeg se frem til?


Jeg har lige et par timer for mig selv inden turen går ud på arbejde til lidt frokost med børnene og et farvel til vores studerende og en kollaga, der går på ferie.
Jeg kan se frem til middag med svigerfamilien i aften, da Prebens onkel har fødseldag og Prebens familie er lille, så det skal holdes ude og med kaffe hjemme hos onklen senere. I morgen til middag skal vi ned og fejre lille fætter Williams 1 års fødselsdag i Herringløse.
På søndag skal jeg på loppemarked - mit ugentlige frirum, som jeg nyder rigtig meget.
Ellers kan jeg se frem til at slappe af med mine to ynglingsdrenge og en lille babydreng i maven. Tænk at have 3 ynglingsdreng og alle er fuldstændig lige meget ynglings.
Preben fordi han er mit livs kærlighed og altid skal være det.
Max fordi han har vist mig vejen til at blive mor, et nyt menneske, et lykkeligere menneske og fordi han er noget helt speciel.
Babydrengen i maven er ham, der skal være det sidste brik i vores lille familie og han bliver ligeså dejligt som Max, det ved jeg : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Hvor er det et dejligt indlæg, fyldt med din kærlighed. Tak ;-)

Unknown sagde ...

Det er mig der siger tak ; )