23. juni 2009

Sikke en dejlig dag....

I dag havde jeg fri kl. 11 pga. min sygemelding og blev så og spiste frokost med mine kollegaer og lærer, der skal arbejde sammen til næste år. Så tog jeg ned og afleverede bøger på biblioteket og derefter i matas og købte min hidtil dyreste solcreme fra Lancaster, men da jeg havde et gavekort på de 150 ud af 305, så tænkte jeg..."skidt pyt". Nu har jeg lige en time i fred og ro inden lillemanden skal hentes. Min hovedpine er kun lidt bedre - hvad mon de lige har udløst den, for jeg har da aldrig oplevet noget voldsommere. Måske er det bare altsammen der stresser og hvis det ik er det ene, så er det det andet. Jeg fik da ringet til kommunen i dag og talte med den søde sagsbehandler og fik klaring på dele af mine bekymringer.
Kl. 15.30 kommer Flemming alias bedstefar og cykler en tur med Max og så støder Farmor til senere. De skal lige se efter Maximusen, mens vi er ude og se den lille prinsesse, som vores veninde Maria fik igår morges. Når vi kommer hjem kører vi så ud og spiser et sted...måske vores stamsted på strandvejen og måske kører vi hen på en starnd og går en tur og kigger på bålet, der ikke er tændt, for det bliver for sent for Max.
Så en typisk dag i mit liv...hi hi
Igår var jeg fyldt op af tanker og tårer - i dag ser verden lys ud igen.
My life is a rollercoaster : )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at høre at du er oppe på hesten igen, det er da voldsomt med den hovedpine, håber at den snart forsvinder.Bare også snart der kommer en god ordning med kommunen om alt det med pengene.Vi glæder os til at møde Max og Jer, ses vi på lørdag i mit sommerhus eller har i andre planer, kram Farmor

Unknown sagde ...

Ja, lidt længere oppe på hesten ihvertfald. Min hovedpine er stadig voldsom migræneagtig, det er lidt surt i det gode vejr faktisk. Der kommer ingen ordning før jeg er blevet testet igennem omkring hvad jeg kan og ikke kan og det vil tage noget tid efter barslen og så først der vil man kunne sige mig hvad økonomien i det bliver. Det er jo dejligt at der er muligheder heder for mig, men ærgeligt, at vi netop med små børn skal skære ned. Men den tid den sorg, der er jo ikke så meget meget at stille op, hvis man også gerne vil have overskud i fritiden, det er ikke uden omkostninger.