4. juni 2009

Sådan ser man ud.....

...når man finder ud af, at man skal være far til endnu en dreng. Preben var ikke med til scanningen, men det var min svigermor og han ville hellere overraskes her til aften end at få det at vide i telefonen. Så jeg fik et par børn til at lave en blå perleplade : )
Så nu er det drengenavne, der rumsterer i hovedet. For alt andet har vi jo stort set tjek på ift. en dreng og udstyr har vi det meste af. Det bliver dejligt for Max med en god lejekammerat, for det er jeg sikker på man får ud af at have 2 drenge med 2½ år imellem : )
Jeg går og tygger på navne som Linus (Preben hat forkastet det, da det lyder som det nye Windows program Linux), Marvin (som er for underligt til Preben, meeen ikke helt fejet af bordet) og Alvin (Også for mærkeligt), så er der Mikkel som min mor er lidt varm på og Viktor som svigermor synes om. Men jeg er nu mest glad for de 3 første. Svært, for hvis det havde været en babypige, så var navnet Eva....end of story : )



Ingen kommentarer: