12. juni 2009

Lørdagsgæster og fredagstræthed


Min dejlige mand i armene på H.C. Andersen i central Park, manden har været på arbejde i 12 timer og lavet mad til mange mennesker og det gik bare så godt. Maden blev helt perfekt og i morgen skal vi smage hans Carl Johan sovs, som der var noget til overs af : ) Nu har han sat sig med den rædsomme film Amadeus - filmen om Mozart. En pinsel på 3 stive timer, så det gør jo kun at sengen kalder det mere, for den skal jeg ikke se...


Efter en lang dag er jeg helt flad efterhånden og sengen kommer til at kalde tidligt i aften. Så om lidt vil jeg finde derind og læse lidt. Jeg fik ringet til Maria, der havde fået overstået den sidste eksamen på sit jurastudie og nu kun mangler sit speciale. Så nu kan babyen efter alt at dømme sagtens komme, dog skal Jannik lige have hytten gjort rent i morgen før der skal fødes. Det kender jeg jo alt for godt. De kommer herhjem i morgen aften til mad og længe ventet hyggestund.

Ingen kommentarer: