26. juni 2009

Et attak rigere

Jeg tog ud på Glostrup hospital og hørte på vejen at Michael Jackson var død og sikke en underlig fornemmelse det gav, for jeg har været idol fra jeg var 12 til for nogle år siden, hvor han ebbede ud. Nå, men jeg ventede i over 4 timer på en forvagt og han undersøgte mig og kunne ikke finde noget, men kunne ud fra hvad jeg fortalte godt høre, at jeg har et lille attak. Jeg kunne få noget Immuglobin eller noget, men så skulle jeg sidde med drop ude på hosp. det meste af weekenden og der er jo altid en lille risiko for, at man ikke kan tåle det eller får en infektion. Så det kunne jeg ikke få, men kunne gå hjem 4 timer fattigere, et attak rigere og vide at jeg er bundet til mit hjem i solskinnet og at jeg de næste dage eller hvor lang tid det måtte tage, ikke kan være så meget for Max. Jeg har grædt meget over det og er meget ked af uretfærdigheden i, at jeg skal rammes hele tiden og igen og jeg synes ellers jeg kæmper mig op til overfladen og har figtherviljen, men belønningen mangler. Så jeg er ikke den glade Rikke i disse dage, jeg er konstant grædefærdig og bitter over at mine planer ryger i vasken og jeg ikke kan nyde solen og min familie. I morgen tager vi nok til Kulhuse og så må jeg gå ind for mig selv, når jeg behøver det. Jeg bliver vanvittig af at være herinde hele tiden. Så vi besøger Farmor og Flemming som aftalt og jeg er med på mine præmisser. Nu vil jeg gå ind og lægge mig igen og høre en guidet meditation.

Ingen kommentarer: