17. maj 2009

Søndagshygge


Efter Max havde sovet tog vi i Tivoli og fik en is, så vekslede vi de sidste dollaser og kørte så ud til flyvergrillen ved lufthavnen, hvor vi fik en beleven mand til bords, der havde som hoppy at kende til alt hvad der letter og lander i lufthavnen. Vi fik pølser, pommes og rød sodavand - dejligt : ) Så gik vi op på den tilhørende terasse og så nogle flyvemaskiner lette (gnyve gniner, som Max kalder dem). Han er nemlig meget opmærksom, når han hører nogen flyve forbi herhjemme, så ryger fingeren op til munden og så siger han shhhyyys og så kommer fingeren op i hovedet, som om han ville påpege hvor dum man var og så skal der lyttes : ) På vejen hjem fik han sig en stille skarber på bagsædet og vi nød at se ham være godt tilpas. Da vi kom hjem stod den bare på afslapning indtil jeg biksede noget lasagne sammen og Max og jeg fik os et bad. Om lidt vil jeg gå ind og læse "Livstid" og få mig en god nats søvn. I morgen skal jeg til Herlev og finde en gave til min niece, som max skal til fødselsdag ved mens han er på ferie i jylland og så skal vi efter arbejde hjem til svigerforældrene og fejre, at Flemming og snart også Jette skal nyde deres otium : )

Ingen kommentarer: