18. maj 2009

Lykken er....


...at min graviditet går rigtig godt og at jeg ingen bekymringer har omkring det og er også rimelig afklaret med, at vi får 2 børn og at vi nok skal klare det hele, fordi jeg VIL klare det.
...at min leder gerne vil hjælpe mig med at få søgt om flexjob, når jeg kommer fra barsel, så jeg bedre kan overkomme det hele og få et langt normalt liv med sclerose.
...at jeg er psykisk stabil og glad indeni. Jeg kan glæde mig over ting nu og det er dejligt.
...at jeg er barnlig, nysgerrig og i evig udvikling og derfor lærer nye ting om mig selv hver dag.
...at vores familier hjælper til og tilbyder deres hjælp med Max, fordi de godt ved, at det betyder noget. Både for ham og for os.
...at jeg har den dejligste mand og dreng i verden og at jeg føler jeg er landet det rigtige sted.
...et valg!!!!

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Lykken er ... at læse dit indlæg.
Knus fra engen ;-)

Madame sagde ...

Det var meget smukt at læse, Rikke!
Varme klem til dig :-)