16. april 2009

Omsorgsdagen...

Max på MacD lige før Påske.
...der begyndte med, at vi vågnede 7.15 og stod op alle 3, er skudt igang. Preben var kommet for sent op, men Max og jeg skal jo bare hygge os, så for os var det en okay tid at starte dagen på. Max, der er totalt hypnotiseret af Tubber (teletubbies) plager jo fra dagen start om at se dem. Så det gjorde han alt emens jeg brændte havregrøden på, så jeg fik hovedpige af lugten og osen i hele hytten bagefter. Nu er vinduerne på vidd gab, Max har igen plaget sig til at se en lille film med babysigns, som jeg bilder mig ind må være tanden bedre end tubberne. men i virkeligheden er det jo hans fridag mere end min, så hvis det er det der optager ham lige nu, so be it. Vi skal køre hjemmefra her kl. 9.30, da han skal til det første tjek hos tandlægen, spændende : )
Når vi kommer hjem skal Max sove og jeg skal slappe af imens. Når han har sovet vil jeg nok tage ham med ud lidt indtil Preben kommer hjem.
Heldigvis står de næste 3 dage på blank kalender og det elsker jeg, for vi har muligheden for at lave planer, men behøver slet ikke. Jeg skal bare på loppemarked i Herlev på søndag, som efter sigende skulle være lig det i Lyngby, så jeg glæder mig jo allerede.

Jeg blev jo forresten også scannet igår og fik nu ikke svar på tallene endnu, men det var en livlig lille mus, der dansede rundt. Jeg er meget spændt på hvordan den ser ud, når jeg ser den første gang og hvordan den bliver ift. Max. For jeg ved jo ganske godt, at det er et nyt barn med ny personlighed - men det er da lidt vildt at tænke. Min termin blev rykket en dag tilbage, så nu hedder det den 21 okt. : )

1 kommentar:

Jeannette Mariae sagde ...

Rigtig dejlig dag til Max og dig. Herligt at alt er vel med graviditeten.

Knus fra engen ;-)