16. april 2009

Læsehesten...

Som jeg måske har skrevet før, så elsker jeg at eje mine egne bøger. Ikke at jeg nødvendigvis læser dem mange gange, men de bliver en del af den jeg er og en del af de erfaringer jeg læser mig til og de eventyrer jeg har været på. Så derfor har jeg benytte mig af, at der er noget der hedder bogklubber. Det er en billig måde at købe bøger på og så får man de første 3 for 50 kr. Denne her tror jeg er god at slå op i og lærer lidt nyt af. Det skader jo aldrig.
Hende her anbefalder alle og der er jo flere i rækken, så dem skal jeg da i gang med.

Her det samme. Også en forfatter der er hot og derfor jo sikekrt noget for mig, da jeg nu har erfaret, at de nordiske forfattere kan det der med krimi.
Jeg glæder mig!
Jeg blev for desværre færdig med Harry Potter og derfor opstod der et tomrum, for jeg nød virkelig at være opslugt. Så jeg har virkelig haft sådan lyst til noget nyt læsestof. Og da det ikke så meget er selvhjælp mere, så må der oplevet og fantaseres lidt : )



2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Det er altid så spændende med nye bøger. Her har jeg gennem længere tid ryddet ud i mine. Nogle er smidt på lossepladsen, men de fleste er foræret væk til Folkekirkens nødhjælp.

Så nu er der luft til en hel ny sending.

Håber du har fået lidt mere luft og at I har det godt begge to - Du og Max ;-)

Unknown sagde ...

Jo, vi har det bedre begge to. Jeg har fået ryddet lidt ud i Max's VHS'er, for hans teletubbies driver mig til vanvid og han er tydeligvis helt afhængig, da det er det eneste han gider for tiden. Så i morgen er de væk. Preben kommer hjem her om lidt og så vil jeg nok smutte i netto og være lidt mig selv sammen med de andre handlende : ) I dag har jeg virkelig haft brug for luft og har ikke kunne få det på den rette måde. Har ikke kunne lette mit hjerte og det havde jeg nok haft brug for. Men sådan det det nu en gang. Nogle gange mærker jeg ensomheden - men for det meste har jeg det jo fint. jeg ved jo hvad jeg har i vente med min forestående barsel og jeg bliver jo nok ikke mindre ensom...så det er med at have nogle ting i ærmet til den tid : )For selvom der er en lille ny og Max også, så vil der være nogle timer hver dag hvor jeg skal sysle, læse, ordne, spille WOW, chatte og sludre eller ved jeg, at mit liv igen går i stå og jeg bliver depri.