7. februar 2009

Lys over land


Vi er lige vendt hjem fra IKEA og mener nu begge to, at det er et genialt sted - ikke kun pga af det store udvalg, den okay kvalitet og det faktum, at der rent faktisk ikke mangler nogler noget, når først du er kommet hjem - men fordi de sælger udemærket mad og en økologisk menu til Max til bare 17 kr. Så nu fik vi købt en fin standerlampe til Max's legerum, der passer til den der står på vores skrivebord. Vi fik også købt 4 små glaskuber til soveværeset og til vinduet hos Max, 3 kæmpe bloklys, pærer til det hele + 2 ekstra og en lille potte til Max. 600 kr. Det syns jeg er en okay pris og når man så synes det er blevet grimt, gået i stykker, så er det jo ik dyrere end det må ryge ud. Men da vi flyttede sammen havde Preben en god opsparing og jeg var jo flyttet fra min X og skulle starte lidt forfra, så vi købte nogle forholdvis dyre lamper og dem har vi stadigvæk. Preben har lige lavet een af dem, der har været i stykker i flere år, men nu virker den sku. Så er jeg godt tilfreds med vores lejlighed. Hvis vi vidste vi skulle bo her i mange mange år, så ville jeg isolerer ind til børneværelset, da det er meget lyt, jeg ville nok få blændet vores dør til køkkenet helt og måske bytte værelse med Max, så børnene kunne få vores soveværelse. Måske få snekkereret nogle hylder hist og her...små finesser, der gør lejligheden mere funktionel og mere speciel og sidst men ikke mindst. Vi skal ahve lavet en mindevæg her bag ved mig emd billeder fra New York og jeg ville også meget gerne gennemgå hver del af lejligheden og putte farver ind og små symboler i Feng Shui's ånd : )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vi har også været en tur i Ikea idag. Vi har indkøbt en ny sofa, og det er bare super lækkert. Vi har efterhånden også fået flere hygge ting og funktionelle ting ind, og det er bare så dejligt.

Knus Prik

Unknown sagde ...

Ja, det er ik tosset : )